Laughing with yourself


It's like rain on your wedding day
It's a free ride when you've already paid
It's the good advice that you just didn't take
Who would've thought ... it figures

Alanis Morisette - Ironic

Utraget ovanför än från en av mina favoritlåtar. Den är perfekt att lyssna på när man har en dålig dag. Den påminner mig om att jag måste se på livet med lite humor. Jag måste påminna mig själv att skratta åt saker. Det är ofta lätt att göra det i efterhand och mindre lätt då när blixten väl slår till.

Även ödet behöver få sig ett gott skratt ibland, det är nog därför jag ofta hamnar i så obekväma och pinsamma situationer. Och om det är något som man inte kan lära sig med tiden är det att undvika otur. Det ända vi kan göra åt saken är att komma ihåg att efter regn..., kommer solsken!


Live, laugh & love!
/Miss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0